WELCOME TO CASSIE COMMUNITY INDONESIA
캐시 커뮤니티에 오신 것을 환영합니다

If you all want to request something, you can post comment! we will try to find what you want

Announcement ♥



seolleimmini

• FOLLOW Us Here! •
Ikuti blog ini, caranya : Klik "sign in" dibawah-nya untuk bergabung dengan kami, atau klik [follow blog] di Blogger Navigator [Navigasi Blogger] diatas-nya :)

• ADD CASSIE COMMUNITY ON FACEBOOK AND FRIENDSTER •
Friendtster CC
Facebook CC


Klik Banner diatas untuk Penjelasan Cassiopeia

Always Together with TVXQ
Mohon untuk Cassiopeia Indonesia meninggalkan pesan untuk TVXQ

Selasa, 11 Agustus 2009

Eugene on DBSK-SM discord, “It is a pity that companies make use of new singers’ weaknesses”



Singer/actress Eugene talks about her views regard the discord between SM Entertainment and Dong Bang Shin Ki. She said in a recent interview, “Even though I don’t know the details, I hope both sides can settle this amiably.”

Eugene was from S.E.S under SM Entertainment debuting in 1997. S.E.S was one of the first girlgroups and had the concept of fairies and had made issues with their songs and costumes. After which, there were the other girlgroups like Fin.K.L, Baby VOX, Chakra. And then recently we have WonderGirls and So Nyeo Shi Dae etc.

Eugene said, “It is true that SM have a good training system for a big company. With that, there are many youths who wants to debut under these big companies and there are many cases of them signing long term exclusive contracts with the company. When the singers grow and develop, the contract should also change if not there will be piled-up unhappiness. It is a shame that companies take advantages of the weaknesses of these new singers.”

She added, “Recently when I look at the juniors, it seems that their schedule is so tight they can hardly breathe. It would be great if they are able to find happiness and influence through their entertainer activities and at the same time are able to improve on things like profits etc.”

credit: kbites + DBSKnights

Indo Trans:
Singer / actress Eugene dilihat berbicara tentang dia menganggap perpisahan antara SM Hiburan dan Dong Bang Shin Ki. Katanya dalam sebuah wawancara baru-baru ini, "Walaupun saya tidak tahu rincian, saya berharap kedua belah pihak dapat menyelesaikan amiably ini."

Eugene adalah dari bawah SES SM Hiburan debuting pada tahun 1997. SES adalah salah satu pertama girlgroups dan memiliki konsep dan telah Fairies masalah dengan lagu dan kostum. Setelah mana, ada yang lain girlgroups seperti Fin.KL, Bayi VOX, Chakra. Dan kemudian baru-baru ini kami telah WonderGirls dan So Nyeo Shi Dae dll

Eugene mengatakan, "Memang benar bahwa SM memiliki sistem pelatihan yang baik untuk perusahaan besar. Dengan itu, terdapat banyak pemuda yang ingin debut di bawah ini perusahaan besar dan terdapat banyak kasus mereka menandatangani kontrak jangka panjang eksklusif dengan perusahaan. Bila singers tumbuh dan berkembang, kontrak juga harus berubah jika tidak ada akan bertimbun-up ketidakbahagiaan. It is a shame perusahaan yang mengambil keuntungan dari kelemahan ini baru singers. "

Dia menambahkan, "Baru saja ketika saya melihat Juniors, tampaknya jadwal mereka yang sangat ketat mereka hampir tidak dapat bernafas. Akan lebih bagus lagi jika mereka dapat menemukan kebahagiaan dan pengaruh mereka melalui kegiatan penghibur dan pada saat yang sama mampu untuk memperbaiki hal-hal seperti keuntungan dll "


*oh ya ampun..sungguh2 kejam2!!!..pantes aja mereka kurus2...*

Tidak ada komentar:

Posting Komentar